Kenny Erleben

Kenny Erleben

Professor


  1. Udgivet

    Numerical methods for linear complementarity problems in physics-based animation

    Abel, S. M. N. & Erleben, Kenny, 2015, Morgan & Claypool Publishers. 159 s. (Synthesis Lectures on Computer Graphics and Animation; Nr. 1, Bind 7).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportKompendium/lecture notesUndervisning

  2. Udgivet

    Collision-constrained deformable image registration framework for discontinuity management

    Alscher, Thomas Michael, Erleben, Kenny & Darkner, Sune, 2023, I: PLoS ONE. 18, 8, 15 s., e0290243.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    A fast linear complementarity problem solver for fluid animation using high level algebra interfaces for GPU libraries

    Andersen, M., Abel, S. M. N. & Erleben, Kenny, dec. 2017, I: Computers & Graphics. 69, s. 36-48 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    A fast Linear Complementarity Problem (LCP) solver for separating fluid-solid wall boundary Conditions

    Andersen, M., Abel, S. M. N. & Erleben, Kenny, 2017, Workshop on Virtual Reality Interaction and Physical Simulation. Jaillet, F. & Zara, F. (red.). The Eurographics Association, s. 39-48 10 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Foreword to the Special Section on VRIPHYS 2018

    Andrews, S., Erleben, Kenny, Jaillet, F. & Zachmann, G., 2018, I: Computers and Graphics (Pergamon). 76, s. A3-A4

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Contact and friction simulation for computer graphics

    Andrews, S., Erleben, Kenny & Ferguson, Z., 2022, Association for Computing Machinery, Inc. 172 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

  7. Udgivet

    Constraint reordering for iterative multi-body simulation with contact

    Andrews, S., Erleben, Kenny & Teichmann, M., 2017. 2 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Contact and friction simulation for computer graphics

    Andrews, S. & Erleben, Kenny, 2021, SIGGRAPH '21: ACM SIGGRAPH 2021 Courses, Proceedings. Association for Computing Machinery, s. 1-124 2

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Coupling Friction with Visual Appearance

    Andrews, S., Nassif, L., Erleben, Kenny & Kry, P. G., 2021, I: Proceedings of the ACM on Computer Graphics and Interactive Techniques. 4, 3, s. 1-20 3480138.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Differentiable Depth for Real2Sim Calibration of Soft Body Simulations

    Arnavaz, Kasra, Nielsen, M. K., Kry, P. G., Macklin, M. & Erleben, Kenny, 2023, I: Computer Graphics Forum. 42, 1, s. 277-289 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...15 Næste

ID: 6466